onsdag 1 april 2020

Månadens tomma #9

Hoppade över februarimånad då jag enbart hade en tom produkt då.
I mars har en del fler produkter tagit slut och framförallt två sminkprodukter. 


Lumene body refresh cranberry nourishing body cream 200ml.
Den här hudkrämen återfuktade bra och doftade gott men aningen för starkt. Jag kunde tänka mig att köpa en igen om jag hittar på rabatt, såsom jag köpte denna på rabatt för 3,90€.

L'occitane amande milk concentrate prov 6ml + minisize 20ml.
En skön och väl återfuktande hudlotion. Överlag gillar jag mandelseriens doft men i den här produkten luktar den för starkt. 

Everyday minerals jojoba mineralfoundation.
(i dermosilförpackningen) 
Jag gillade denna mineralfoundation, den var dryg och gjorde inte så huden såg torr ut ens. Jag är sugen på att köpa everyday minerals mineralfoundation i full storlek. 

Mac prep+prime fix+ finishing mist 100ml.
Det här är min favorit finishing spray och det här är min andra flaska (och jag har redan köpt en ny). Jag kommer i fortsättningen kolla efter ett billigare alternativ.

Avon simply delicate intimtvål 300ml.
Jag har skrivit om dessa förut, i andra dofter. Jag gillar dem skarpt men jag beställer inte från avon längre. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...