tisdag 1 december 2020

lucka nr 1

I år köpte jag Holland & Barrett skönhetsjulkalender. Den föll inom ramarna för vad jag tycker är rimligt pris för en julkalender (kalender + frakt kostade 52€). Den innehåller naturkosmetik från olika märken, de flesta för mig okända. Min hudvård är ganska nerbantad at the moment så jag ser verkligen fram emot att få lite nya produkter att prova.

I lucka nr 1 fick jag en dagkräm från Sukin. Sukin är veganskt och cruelty free och har sitt ursprung i Australien. Produkten är ämnad för alla hudtyper och tuben innehåller 20ml. Den är dessutom plomberad vilket jag tycker är bra men den skvallrar alltså inte ens pikulite om vad krämen möjligtvis doftar. 
Sukin är ett märke jag aldrig hört om tidigare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...