onsdag 2 december 2020

lucka nr 2

I dagens lucka fick jag en BB kräm (15ml) från märket Sea Magik. Det var lite knepigt att komma underfund med från vilket märke BBkrämen var eftersom det inte stod någonstans på tuben, jag var alltså tvungen att googla. På Sea Magiks hemsida beskrivs produkten såhär: ger lätt täckning och jämnar ut hudtonen, innehåller mineraler, vitamin C och vitamin E. Denna produkt är fri från: parabener, gmos, sulfater och syntetiska dofter. Tuben var inte plomberad så jag kollade nyansen och den ser nog för mörk ut men om jag blandar ut den med dagkräm så kanske det funkar. Eller väntar till sommaren... Tips på hur jag kan använda den? Som bronzer? Jag vill i alla fall prova den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...