lördag 26 december 2020

luckorna 20-24

Jag halkar lite efter i julkalendern (vi gjorde en 3 dagars snabbvisit till Kajana) men jag ger inte upp utan här presenterar jag flera luckor på en gång. 

Lucka 20: Tisserand total de-stress pulse point roller ball 10ml. Skall hjälpa en att varva ner vid stress. Jag är inte helt hundra på hur eller var produkten skall appliceras men jag skall ta reda på. Doftar som en blandning av eteriska oljor men kanske mest lavendel. Produkten är vegansk. 
Lucka 21: VAR TOM. Det visade sig att den dr. Organic ansiktsmask som kom i en tidigare lucka skulle vart i lucka 21. Ganska tråkigt att en lucka såpass nära jul är tom... 
Lucka 22: trodde jag var ett paket med bindor (ser inte förpackningen lite så ut?) men det är en badbomb 30g ämnad för duschen. Badbomben är från märket Amorra och innehåller olja av eukalyptus, rosemary och peppermint. 
Lucka 23: innehöll face vinegar 50ml från galinée. Jag har inte hört om ansiktsvinäger tidigare och jag måste medge att jag förhåller mig lite skeptiskt till det... Den lär skall ha samma funktion som en toner. Jag har inte doftat på produkten eftersom den är i plastförpackning men jag kommer nog att prova den i något skede. Låter intressant men skumt. 
Lucka 24: innehöll kilig face, eyes & neck mousse 60ml som även det är för mig bpde obekant märke och produkt i sig. Moussen innehåller spirulina extrakt och hyaluronic acid, 99% av ingredienserna är av naturligt ursprung och produkten har vegan friendly märkning. Det skall bli spännande att prova den.  
Lucka 25 skriver jag om i ett eget inlägg, för det tycker jag den förtjänar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...