fredag 5 juli 2019

Månadens tomma produkter #2

Juni månads tomma konner här!


















Oriflame Discover japanese ceremony 250ml: en av mina absoluta favoriter bland flytande duschtvålar. Den doftar unga björkblad och jag känner mig så harmonisk av doften. Kommer dock inte köpa igen eftersom jag skall övergå till tvål på bit.

Avon Advance Techniques nourishing hair serum 30ml: min favorithårolja tack vare dess effekt och milda men fräsha doft! Jag har redan en ny flaska i användning och kommer antagligen stt köpa denna igen sen.. Förhoppningvis klarar jag mig med den jag har till nästa år. #köpstopp.

Revolution Conceal & Define 4g: concealer som täcker bra och håller länge, glider inte runt och risken att det creasar sig är ganska liten. Kan tänka mig att köpa igen men vill prova lite annat emellan. Minus får den för att den är ganska tjock i konsistensen.

CeraVe Moisturising cream test 7g: ett rejält test som faktist räckte till hela kroppen. Jag gillade verkligen! Återfuktade huden effektivt.

Colgate minitandkräm 3,3ml x2: jag är positivt överraskad över hur länge totalt 6,6ml räckte! Dessa räckte till 2 veckor! Väldigt dryg, man behövde inte ta mycket alls. Dock skulle jag nog hellre köpa en ekologisk eller naturlig tandkräm hädanefter.

Essence make me brow i färgen 02 browny brows 3,8ml: jag gillade denna skarpt och detta är den andra tuben! Borsten är liten och priset ligger någonstans kring 4€ vilket gör den riktigt prisvärd. Fast nu då jag testat en från ABH så insåg jag att den från essence är ganska tjock och SVÅR att jobba med, speciellt om man har glesa bryn såsom jag.

Cattier Lip care Olive & Wild mango 4g: ecocertifierat superåterfuktande läppfett med en mild, knappt märkbar doft. Jag gillade detta men hylsan gick sönder efter att den fallit i golvet en gång så förpackningen kändes lite billig. Kan tänka mig att köpa igen!

Mizon All in one Repair cream test: denna formula var tunn men kändes återfuktande ändå. Testet räckte till två appliceringar vilket jag blev positivt överraskad av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...