fredag 12 juli 2019

MNOP JEWELRY

Idag kom ett LÄNGE efterlängtat brev på posten.



















Detta brev kom från Sverige!




















Ett litet, litet paket omslutet av återbrukat bubbelplast.




















En stilren pappask med MNOP JEWELRY logo.



Så härligt med en liten hälsning ❤️

Earclimbers i ÅTERVUNNET sterling silver. 
Den här serien heter Bark och är hamrad så den verkligen ser ut som bark också. 





Här har jag egentligen vänster earclimber i höger öra att hänga neråt. Jag kan inte ha knappörängen med lås i de hålen uppe i brosket i för de sticker mig i huvudet då jag skall sova. Jag föredrar helst silverringar i brosket men på grund av mitt jobb (säkerhetsrisk) kan jag inte ha ringar. Earclimbers är ju bästa lösningen! 

Jag köpte Bark earclimbersen av smyckessmeden Magdalena Nehm vars företag går under namnet MNOP JEWELRY. Hennes smycken är stilrena, några även lite finurliga. Stöd en hantverkare du också. ✌️ 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...