tisdag 3 september 2019

Månadens tomma produkter #4

Tillika som jag lyssnar på Ted & Kajs podd så skall jag nu skriva om mina empties för augusti. Jag har igen så få tomma produkter att jag borde ju skämmas, hehe.


Dermosil spa & sauna soothing serum lingonberry 30ml: 
Det här är det bästa serumet jag provat. Tunn formula som ändå är dryg, absorberas snabbt och doftar gott. Skulle jag inte ha köpstopp skulle jag kanske köpa denna igen. Jag har inget annat serum i användning nu resten av året, för helt ärligt talat så är jag inte heeelt säker på vad ett serum är bra för. Alltså, enbart därför att jag inte riktigt har märkt någon skillnad genom något av de serum jag använt.

Dermosil hair care argan oil shampoo 200ml:
Det här shampoot tillsammans med balsamet (som ej än tagit slut) är nog det bästa shampoot jag använt. Shampoot är drygt, gör håret lent och doftar riktigt gott. Jag kommer köpa detta igen i framtiden när jag inte längre har köpstopp.

Rituals... The ritual of sakura magic touch body cream 70ml:
Det här är min favoritdoft (delad första plats med Dao-serien) från Rituals! En mild och väldoftande kräm som återfuktar huden effektivt. Trots att krämen är ganska tjock så absorberas den snabbt in i huden. Jag hoppas jag kan lägga vantarna på den här igen någongång...

IsaDora holographic nails 886 Pink diamonds nail polish 6ml:
Många vet redan att jag älskar allt holografiskt så detta nagellack har såklart varit en favorit - och vemodigt kändes det då det tog slut! Eftersom det är ett glitternagellack appliceras det bäst genom att man duttar det på nageln med en makeupsvamp. Lacket torkade snabbt vilket är ett stort plus. Jag tror inte detta finns till salu längre, men ifall det fanns hade jag köpt ett nytt likadant.

L'occitane amande shower oil tester 6ml:
Vilken lyxig duschupplevelse det blev med en värmande, väldoftande olja! Huden kändes återfuktad men inte kladdig efteråt. Skall jag köpa mig EN julklapp i år så vet jag vad jag skall satsa på.

Har du provat någon av de produkter jag har i mina tomma denna månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...