måndag 11 maj 2020

Utveckla förhållandet

Jag fortsätter utveckla på mitt hat-kärlekförhållande till Dermosil. Jag måste nog ändå säga att det känns som om de flesta produkterna jag använt är bra eller ok i alla fall.




















Från vänster:
Classic Sun protection mousse spf 50 
Skin solutions Daily defence cream spf 30
Skin solutions Night cream retinol 
Classic Hand sanitizer 
Living Refill av kitchen cleaner

Av ovan nämnda nya inköp är det bara kitchen cleaner jag har provat tidigare. Jag tycker den funkar till alla sorts ytor och doften är passligt mild för mig som är doftkänslig.




















Som någon slags bonus(?) produkt fick man ett paket bindor. Lite otippat men ändå helt uppskattat! Det har gått mig helt förbi dock att Dermosil och vuokkoset samarbetar?

Det jag gillar med Dermosil är att det är ett inhemskt märke plus att kvalitet och pris går mer än hand i hand!
Mest tycker jag om dermosils hudvård för ansikte och makeup. Min all time favourite mineralfoundation är från Dermosil. Deras ögonbrynspenna är även den en storfavorit!

1 kommentar:

  1. Jag visste inte att du har hat-kärlekförhållande till dermosil! Jag älskar dermosil, jag har testat massor av deras produkter. Såklart e inte alla succé, men jag har nog många holy grail -produkter från dem!

    SvaraRadera

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...