söndag 31 maj 2020

Månadens tomma #11

Dags för att skriva lite om månadens tomma från maj. 





Avon Anew hydro-advance 50ml spf 15.
Dagkräm med solskyddsfaktor är jättebra och bör användas året om anser jag. Dock känns det lite snålt med bara spf 15. Den här krämen var behaglig i både konsistens och doft. Den passade även bra under makeup. Minus för att den har en ohygienisk förpackning.

Avon true NutraEffects Radiance overnight cream 50ml.

Behaglig i både konstistens och doft. Återfuktade helt okej. Gillar inte denna typ av ohygienisk förpackning. Inte tillräckligt bra för att jag skall köpa den igen. 

Cutrin Chooz refreshing dry-shampoo 60g.

Mitt absoluta favorit torrshampoo! Det har en mild och fräsch doft och gör såklart så att håret ej ser smutsigt eller fett ut. Jag köper garanterat igen men den är lite på dyrare sidan så jag inväntar rabatterat pris. 

Avon Advanced techniques 360 Nourishment conditioner 250ml.
Ett bra balsam som gjorde håret jättemjukt och lent. Plus för den fräscha doften.

Avon naturals escape Coconut & Starfruit 200ml.
Superfräsch unisex doft, rengjorde bra och hade prima lödder.


L'occitane Soap with verbena leaves 25g.
Återfuktande tvål med fräsch doft. Överraskande nog så gillade jag den här tvålens doft även om jag inte alls gillade doften på body lotionen i samma serie! Den här är inte för stark i doften.

Rainbow Eye Make-up remover 100ml.
Det här är säkerligen min tredje burk? Den här är min absoluta favorit av ögonmakeupremovers! Den är mild men effektiv och avlägsnar även vattenfast maskara. Jag kommer köpa den igen och igen. 

Det blev visst en hel del produkter från Avon i månadens tomma denna gång. De flesta Avonprodukterna är bra men eftersom jag inte fungerat som konsult på 1,5 år så beställar jag liksom inte nya produkter.

Hur många produkter har du tagit slut på den här månaden?







   

1 kommentar:

  1. Jag har ännu 4 handtvålar i Empties att blogga om, alla har dock inte tagit slut den senaste månaden :D Jag har för tillfället Avon Schampot i användning från samma serie och den är riktigt bra. Tycker också om doften :) Duschgelen måste jag spana in, använder oftast Senses och glömmer lite bort dessa!

    SvaraRadera

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...