torsdag 22 augusti 2019

Efter lång bloggtorka kommer mera solsken?

Efter lång bloggtorka kommer mera solsken?

För en gångs skull beror bloggtorkan inte på idétorka, tvärtom har jag en hel del olika bloggidéer och jag har valt att välkomna alla idéer med öppna armar - detta är trots allt min blogg där jag väljer innehållet.

Jag har beslutat mig för att visa lite mer av mig själv - inte nödvändigtvis i bild utan i ord. Vem jag är, hur jag tänker, varför jag tänker och analyserar som jag gör. Jag är inte längre rädd för att bli dömd av onda blickar.

Alla recensioner behöver inte alltid vara bra. Livet är inte alltid det heller på topp.

Jag håller på att skriva en bok. Om det blir en hel bok vet jag inte. Det kanske blir en diktsamling. Det kanske inte ens blir det. Vi får se vad det blir.

Min mission är inte att ge ut en bok. Det är att försöka förstå livets innehåll hittills och förstå varför jag gjort vissa beslut och kanske, kanske få någon annan att förstå.

Tankarna är trassliga och wordsidorna lika många som jag har strån på huvudet, men en vacker dag kanske sidorna sitter i logisk ordning mellan två pärmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...