tisdag 5 november 2019

Podden existerar!

Sådär, idag har jag provat mikrofonen och Audacity för första gången. Podden existerar! Jag hade inte kunnat föreställa mig hur mycket tid det kräver att klippa i ett poddavsnitt men det kräver en hel del klippning att få bort alla "öööö, hmmmm, mmmmmmm, eeeeeehm" som en lyckas trycka in mellan alla ord. Det här inledande avsnittet är.... lite flummigt, men jag var tvungen att få gjort det så att jag kan komma igång ordentligt. Lite förskräckt är jag ännu över hur mycket klippjobb det är (sjukt i rumpan av att sitta så länge) men jag kommer definitvt ge poddandet flera chanser.


Klicka in dig till podden HÄR. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...