onsdag 22 januari 2020

Piffade naglar

Veckans ledord: socialt umgänge.

Tisdag-fredag var jag i Ekenäs och på lördagen tog jag ett litet pick och pack och drog till Kolho till min vän Daniela. Vi simmade i Mänttä simhall, smakade ny glass, fixade nachosallad,  kollade Putous, gick och tittade i lägenheten de renoverar och lackade  varandras naglar.



















Vi valde båda ut olika nagellack och dekorationer
som vi ville ha på våra naglar. Såhär blev Danielas naglar. Hela lacknings-
situationen var så komisk för jag DARRAR JU SÅ PÅ HÄNDERNA  då jag
koncentrerar mig. Haha.



















Daniela gjorde mina naglar jättefina!
De blev av en slump väldigt somriga.

Tycker du om att lacka naglarna? Blir de enfärgat eller
blingat? 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...