tisdag 14 januari 2020

Utbytbar

Då och då tänker jag tillbaka på det jag skrev i detta inlägg. Om då jag returnerat mina nycklar till jobbet och förmannen var på palaver. Jag skickade ju ett mejl åt henne då där jag önskade om tid att ses och prata en stund om situationen, främst eftersom det känns som om mitt arbete "blev på hälft". Jag har ännu inte fått ett svar från förmannen och kom att tänka på hur lätt jag är utbytbar som arbetstagare.
Det gör mig ledsen inombords.

En sak som dock gläder mig är att mitt nya jobbavtal innebär mindre arbetstid. 86% för att vara exakt. Heja rehabilitering.




















Mera tid och energi till pyssel, hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...