torsdag 2 januari 2020

L'occitane julkalender 2019

Sitter på tåget påväg hem från Kajana och internetet har tökkat mer eller mindre helavägen och spotify går offline med jämna mellanrum och det är extra störigt nu då jag sitter i en vagn med massa skrikande barn och en baby som gråter typ helatiden så jag blir uppstressad. Jag har blivit extra ljudkänslig den här hösten...

Tänkte jag skulle visa vad jag fick i min L'occitane julkalender.



















Själva julkalendern var inte av så bra kvalitet. Kartongen runt luckorna gick sönder då man öppnade luckorna. Flera av luckorna var halft öppna redan då jag fick hem kalendern på posten. Hela kalendern var inslagen i plast så jag tror inte att någon har öppnat luckorna, materialet är bara i dålig kvalitet.
Innehållet var desto bättre!



















Jag är faktiskt riktigt nöjd med det mesta! Det var bara 7 produkter jag valde att ge bort åt syster och vänner. Jag blev speciellt glad för tvålarna på bit, duschgelarna, duscholjan och ansiktskrämerna.

Hade du någon julkalender? Har du nytta av alla produkterna i den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...