torsdag 16 januari 2020

Spara 180€

Idag skulle spotify premium ha börjat kosta 14,99€/månad. De skulle alltså höjt från 9,99€ till 14,99€ sådär bara. Jag fick veta om den kommande höjningen redan i oktober och bestämde mig redan då stt sen då spotify premium börjar kosta nästan 15€/månad så säger jag upp premium. Så har dagen kommit. Tänk att en ändå betalar ca 120€/år då spotify kostat 9,99€. Nu skulle det kosta 180€/år. Nu sparar jag istället 14,99€/månad som jag kan börja placera i t.ex. en fond eller spara på t.ex. BSP-konto. Det kommer inte direkt märkas men det känns ändå bra att kunna spara i någon ände.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bykättika med apelsin

10 januari tog jag tillvara skalet från ekologiska apelsiner och dränkte dem i ättika. Två veckor senare provade jag använda lösningen som b...